Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^byla jsem tam na více místech-jak u moře tak vnitrozemí, a přežila jsem;-)R^

0 0
možnosti
MK

To jste měla kliku - i Bůh se na Turecko hněvá a chce, aby se vzpamatovalo a v nedávných dnech s ním zatřásl.;-)

1 0
možnosti
GH

G37e12o32r10g43e 89H34o66l52y

12. 9. 2018 21:22

Zajimave postrehy...diky.

Jen tak na okraj: v mladi jsem poznal pana Janatu, co mel opravnu psacich stroju v Praze 1...neni to nahodou nekdo z vasi rodiny?

0 0
možnosti
PK

Myslel jsem si ,že totam tak funguje,byl jsem jen na 14 dní a stačilo,akorát ta kvalita autobusů, které popisujete v pozitivech, ta mě překvapila, důležitý,že mají luxusní mešity...

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Nejpůvabnější vlastnost je zvědavost. Jsem ekonom, kterého zajímá filozofie, lingvistika, sociální vědy a mezinárodní vztahy. 

Seznam rubrik